miercuri, 3 iunie 2009

Madness

Deschid ochii... In jurul meu e intuneric. In dreapta mea doarme cu o expresie angelica.
O pup pe frunte, ma ridic din pat si ies din camera. Ma postez in fata oglinzii din baie si ma uit. Ma uit o secunda sau cinci minute la mine si gandurile imi zboara prin creier lovindu-se unele de altele. In loc sa ma intorc la culcare langa ea, ma duc in bucatarie si imi aprind un Lucky. Stiu de ce m-am trezit... trebuie sa ajunga. Imi termin tigara si astept calm. La un moment dat se aude o bataie scurta in usa. Tintesc usa in timp ce inima imi bate nebuneste... Ma ridic si ma indrept usor spre usa, cu o stare de calm si anxietate in acelasi timp. In timp ce deschid usa nu vreau sa stiu decat ca nu m-am inselat.

Deschid ochii... E intuneric... Ma uit in stanga si nu-l vad... Oh, Doamne, nu iar... Ma ridic din pat si ma indrept spre bucatarie. Deschid usa usor si il vad ...Iar vorbeste cu ea...

-Marius... Hai la culcare...
-Te-ai trezit... N-am vrut sa te deranjez... Uite cine a venit...
-Marius...
-Hai, stai jos... stam un pic si mergem...
-Marius, iar ai inceput... nu mai rezist sa te vad asa... esti bolnav... ai nevoie de ajutor. Trebuie sa ma trezesc noapte de noapte sa vad daca mai esti langa mine sau nu, sa vad daca mai esti acasa... de ce nu vrei sa intelegi? Uita-te in jurul tau... Nu a venit nimeni... intelegi? Iar vorbesti singur... Nici nu stiu cu cine mai crezi tu ca vorbesti... Nu mai pot...
-Nu mai poti? Atunci pleaca in pula mea si lasa-ma in pace... Habar n-ai ce inseamna sa nu mai poti! Faptul ca tu nu vezi ce vad eu nu are nici o legatura cu realitatea... Crezi ca vorbesc singur? Nu mai plange... uita-te la ea... hai ca poti... nu o vezi, nu? nu o mai vezi, nu? e, uite ca eu o vad... si asta e realitatea mea...

Deschid ochii...

4 comentarii:

from off to on spunea...

uau...
si atat

DREAMoff spunea...

uau , si nu numai atat: ce pusca lui hector vezi cu okii inkisi, daca nu printese atunci ce? (sau atunci cine?)- ca sal citez pe Fizz :))))

dale spunea...

hmmm...da toate-s curve :)

Ade spunea...

ce ai tras ca vreau si eu