luni, 13 octombrie 2008

I see dumb people


TEMBÉL, -Ă, tembeli, -e, adj. Nepăsător, indiferent; indolent, lăsător; tâmpit, idiot.


Primar cu 4 firme, mai multe vile si pamanturi decat stie sa numere,bani sa-si puna si-n cap si dorinta arzatoare de a nu pierde campania.

-Salut.Am vorbit cu seful dumneavoastra sa imi faceti si mie grafica pentru niste bannere pentru campania electorala.
-Da, ok..luati loc si spuneti-mi exact dimensiuni, culori, ce vreti sa scrie, pozitionarea scrisului si asa mai departe...
-Pai..nu prea stiu..puneti-mi cum credeti dumneavostra poza cu mine si sigla partidului...bineinteles poza mea sa fie mai mare...
-Bannerul are un metru...vreti sa fie cat bannerul sau mai mica si incadrata?
-Nu..sa fie cat se poate de mare...cam de unde o sa se vada daca o faci cat bannerul?
-...?
-Eh, nu conteaza...sa fie mare cat bannerul..
-K... si care sa fie mesajul?
-Da..stai ca am scris pe undeva...asa..deci pe banner, tot mare, sa scrie asa: "Eu nu salut lumea din mers! Eu respect oamenii si ii ajut cand are nevoie!"
-......
.........
...........Poftim?
-"Eu nu salut lumea din mers! Eu respect oamenii si ii ajut cand are nevoie!"

Ok, Domnule Primar... Keep up the good work!

Romania - Simply Surprising

Un comentariu:

DREAMoff spunea...

i thought u see dead people like i do